niedziela, 14 maja 2017

ZAWODOWO

Zarzucają mi że nic nie robię.
Społecznie też się angażuję.

Złożyłem postulat dotyczący zamontowania dodatkowego sygnalizatora ST ( powtórka sygnalizatora) przecięcie jezdni Banacha.

Każdy profesjonalista wie o co chodzi więc wyjaśnienia są zbędne. Foto obrazuje problem, a oznaczenia wyobraźnię. Lepiej jest jeżeli skrzyżowanie przejedzie na jeden cykl dwa tramwaje niż tylko jeden.

Jeszcze by się znalazło w mieście kilka miejsc do zorganizowania lepszej organizacji ruchu. Wciąż boli mnie głowa w tym temacie. Pomóżcie ! przysyłajcie postulaty, może da się coś zadziałać. Ale jak opisujesz problem sugeruj swoje rozwiązania.

A czy was drażni to cholerne wzbudzane światło na odcinku Wiatraczna –Czapelska ?
Ja dostaję szału gdy czekam na wzbudzenie cyklu.
Kuuuuuuu*wa stałem ostatnio prawie 4 minuty aby do Gocławka dojechać.



4 komentarze:

  1. Nie wiem czy to cokolwiek pomoże. O ile przez jezdnię przejadą może dwa wozy, o tyle na skrzyżowaniu z Grójecką już nie ma rady. Pierwszy hamuje przed łukiem, a drugi już nie powinien jechać, bo ma kocie oczy. Może tam wydłużyć po prostu światło o te 3 sekundy? Tyle mniej więcej brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...nie zauważyłeś ? starzy robią na łuku 2 wozy w kierunku Narutowicza . ale starych jeździ mało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem o tym, Krzychu. W stronę Banacha wielokrotnie też jadą dwa. Jeżeli pierwszy pojedzie po krzyżownicach szybciej, to może drugi się wyrobi. To jest chore. Światło powinno być tak ustawione, żeby dwa przejeżdżały 15 km/h bez żadnego problemu. Ja tam na drugiego nie jeżdżę raczej. Nie będę wyrabiał punktualności ku chwale kierownictwa, a 5 minut na sranie zawsze mi się należy. Im bardziej jestem opóźniony, tym częściej chodzę do kibla. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Młodzi też potrafią. Albo ja już nie jestem młody.
    Mnie bardziej wkurwia Aspekt. Nie dość, że światło krótkie, to jeszcze czeka się na nie w nieskończoność. A potem człowiek patrzy na to, jak taki przejazd rozwiązano na Powstańców przy Radiowej i widzi, że przy odrobinie chęci można wszystko.

    OdpowiedzUsuń

PODPISZ tekst swojego KOMENTARZA. Możesz pozostawać anonimem, rozwiń zakładkę i wybierz status. NIE LĘKAJ SIĘ ! amen !

Archiwum bloga. poprzednie tematy. Wybierz według dat. PRZEGLĄDAJ. komentuj. napisz do autora.