środa, 17 maja 2017

SUPER! SUPER !! SUPER !!!

Podróż do pracy rozpocząłem nocnym autobusem o godzinie 03:07. wychodzę z domu a na przejściu dla pieszych wylądowało UFO. Przebiegłem szybko i fociłem.
Pracę rozpocząłem od godziny 03:47 do 08:46. Dowiedziałem się że takie wozy mają tylko osoby które są uprzywilejowane. Wyjechałem z zajezdni jako linia 10 a
zjechałem jako linia 33.
Ja znajomości nie mam, więc byłem szczęśliwcem, czułem się zaszczycony.
Ta linia 10 ostatnim kursem z pętli Górczewska jedzie do przystanku Dworzec Centralny trasą znaną pasażerom linii10. W tym miejscu tablice zmieniają się automatycznie na linię 33 w kierunku pętli Kielecka.
Czyli w połowie trasy- jedziesz, niespodzianka!!! dla pasażerów którzy byli przekonani że linią 10 dojadą np. do Pl Zbawiciela i dalej. Fajne to. Każdy tramwaj w połowie trasy powinien się przeistaczać w inną linię i jechać w inne miejsce, byłoby wesoło.

Gdy opowiedziałem to żonie zaczęła się śmiać, a potem zapytała co ja bym zrobił gdybym wsiadł w tramwaj który nie jedzie po trasie tylko zmienia kurs w połowie drogi?

Ja to bym wyciągnął pistolet i zastrzelił motorniczego! Hahhahahaha!
-ale motorniczy nie jest winien!!!
- jak to ? motorniczy zawsze musi być winien !! odpowiadam.
-motorniczy jest winien za wszystko, za cały ten zwariowany świat.
-Oooo!!! Odpowiada żona .

Zastrzeliłbym sk**wysyna gdyby mnie wywiózł w nieznane. Nic bym się nie bał. Wymierzyłbym lufą prosto w jego głupi łeb.
Przecież kilka tygodni temu jakiś pasażer opluł motorniczą w centrum i go nie złapali. To i mnie też by nie złapali. Hehhehehehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.-!!!!!!!
Ech!! A co ona chciała – niech się przekona jak tu jest. Nikt jej do tej pracy nie zapraszał. Ot ! tyle powiem.

Ale dniówkę miałem super – środa – spisywanie liczników – przejechałem 72 kilometry, wcześnie skończyłem, mam cały dzień wolny.

Świetne widoki na pętli Wyścigi, jeziorko, dzikie ptaki, rześkie powietrze. Chce się żyć dla takich dni w pracy.  Linią 10 jechałem jako motorniczy pierwszy raz w życiu – naprawdę pierwszy raz, i nigdy nie rozpoczynałem pracy tak wcześnie.

Super ! super ! super!
UFO

AUTOBUS nocny dla wygody podjechał pod schody -R4

Bryczka dzisiejsza.

Karta drogowa

Czas uruchomić wóz

Otwieranie bramy


Wrota do wolności

Stan liczników przed wyjazdem

Poranna kawa w kabinie

Przedział dla ludzików

Trasa dojazdu do krańca

Jeziorko - Wyścigi

Łabbbbbbbąąąąąądzie - jeziorko - poranny widok 


Wodospad



Czapla

Widok - w tle pętla tramwajowa Wyścigi

Peron linii 10-Wyścigi

Tylko do DW Central.

Licznik -zjazd.
.........................................................................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PODPISZ tekst swojego KOMENTARZA. Możesz pozostawać anonimem, rozwiń zakładkę i wybierz status. NIE LĘKAJ SIĘ ! amen !

Archiwum bloga. poprzednie tematy. Wybierz według dat. PRZEGLĄDAJ. komentuj. napisz do autora.