środa, 10 maja 2017

WAŻNE SPRAWY

Komentarz napisał taki
; uwaga ! chłopaki!!!

Anonimowy9 maja 2017 22:34:00 CEST
Krzychu jeszcze parę lat wstecz byłeś walczakiem lubiłem Twój blog bo pisałeś o rzeczach ważnych a teraz jesteś już emerytem i piszesz o bzdurach widzę że poddałeś się i nie walczysz szkoda bo Twoje wpisy z przed paru lat miały sens a teraz zajmujesz się dzikami kogo co fujarka opadła po worku .Pozdrawiam.

ODPOWIEDŹ!!!!!-!!!!!!!!!!-!!!!!!!!!!-!!!!!!!!!
Ja również pozdrawiam !

Sprawy ważne, aczkolwiek poważne też są w moim życiu zawodowym. O tym pragnę cię zapewnić. Jednak wyświetlać ich na tło publiczne nie mogę bo ci po drugiej strony barykady mogliby przywdziać zbroje, ale ja się ich nie boje.  
Tak ci odpowiem a widząc że jesteś inteligentny to zrozumiesz czytając pomiędzy wierszami. CZYTAJ NADAL CZASAMI.

Bloga sobie mam, i w każdej chwili moi mili mogę tutaj zamieścić coś co każdego powali każdego, ale nie po to aby być na fali, w tym Internecie – sami dokładnie wiecie, różne zmiany są na świecie.

A może nastąpi wielkie przegięcie i pierdzielnięcie. – i tak napisałem więcej niż wiedziałem, odpowiadając, bajając. Zachęciłeś mnie do działania a ze mnie jest kawał drania.
…………………………………………………………………………………

Tak wprost: !!! ludzie zatrudnieni obecnie nie interesują się zupełnie niczym jak tylko być przez jakiś czas motorniczym. Daję sobie obciąć głowę, daję sobie wyciąć serce, i wydłubać oczy, ten zawód ich nie zauroczy!!!!-!!! -!!!.
…………………………………………………….
Wiem jaki temat mam napisać, wiem już że będzie wejść na bloga ponad tysiąc, mogę to przysiąc.
…………………………………………………….
DZISIAJ
Dzisiaj byłem w swoim pałacyku na pętli Żerań Wschodni. To ten biały budynek.
W moim ogrodzie chłopi grabili trawę, i doglądali plantacji roślin tropikalnych, co widać na następnych fotach.
A ja jako pan hrabia woziłem się dorożką na linii -1-. Nr taborowy 3262. Jako władca tego terytorium miło witam tutaj gości z R1, R2, R3, T3. i innych takich pierdzielników.
……………………………………………………………………………………..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PODPISZ tekst swojego KOMENTARZA. Możesz pozostawać anonimem, rozwiń zakładkę i wybierz status. NIE LĘKAJ SIĘ ! amen !

Archiwum bloga. poprzednie tematy. Wybierz według dat. PRZEGLĄDAJ. komentuj. napisz do autora.